Protocol bij een defect Chromebook van The Rent Company
(klas 1 en 2):

Stap 1:

De leerling constateert dat zijn chromebook stuk is en meldt dit bij zijn ouders. 
Ouders loggen in op de The Rent Company met  hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Klik hier voor de instructie. 

Stap 2: 

Met het defecte chromebook en het aanmeldnummer dat zij ontvangen van The Rent Company meldt de leerling zich bij het leerlingenloket bij de administratie.
Het chromebook wordt ingenomen, de leerling krijgt een leenexemplaar en tekent voor ontvangst van dit chromebook. Dit leenexemplaar mogen de leerlingen mee naar huis nemen, zodat zij thuis ook hun digitale boeken tot hun beschikking hebben. Zodra het eigen chromebook weer gerepareerd is, krijgen ze dit terug via het leerlingenloket en leveren ze het leenexemplaar in.

Protocol bij een defect Chromebook van My Digital Schoolbook (klas 3):

Stap 1:

De leerling constateert dat zijn chromebook stuk is en meldt dit bij zijn ouders. 
Ouders loggen in op de My Digital Schoolbook met  hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord. 
Klik hier voor de instructie. 

Stap 2: 

Met het defecte chromebook en het aanmeldnummer dat zij ontvangen van My Digital Schoolbook meldt de leerling zich bij het leerlingenloket bij de administratie.
Het chromebook wordt ingenomen, de leerling krijgt een leenexemplaar en tekent voor ontvangst. Dit leenexemplaar mogen de leerlingen mee naar huis nemen, zodat zij thuis ook hun digitale boeken tot hun beschikking hebben. Zodra hun eigen chromebook weer gerepareerd is krijgen ze dit terug via het leerlingenloket en leveren ze het leenexemplaar in.